A opäť je to tu. ..

26. februára 2014, fanko, Nezaradené

Nedá mi,aby som nereagoval na niekoho neznámeho z redakčného tímu Pravda k tomu,že je opäť nepovolená diskusia k článkom o správaní sa rómov k starším ľudom.Nie je to po prvý krát,keď po prihlásení sa do diskusie k práve zverejnenému článku ,s úžasom čítam „diskusia k článku je už uzatvorená“nie je možné pridávať názory.

Pred niekoľkými dňami som reagoval blogom“kde sa stratila ombudsmanka“ a na to isté sa chcem opýtať aj teraz.Ozaj,kde sa ochrankyňa ľudských práv stratila?Pretože som nepostrehol žiadnu jej aktivitu nad výčinmi našich počerných neprispôsobivých spoluobčanov,ako v zverejnení nejakého článku,či nebodaj v parlamente.

Viem si však živo predstaviť,že prvé ohlasy z jej strany by okamžite zazneli,keby tam zasiahla polícia a týchto spratkov by adekvátne odmenila.

Avšak mám oprávnenú obavu,že sa tak nestane.Prečo?Kto by už zasahoval,keď namiesto uznania,že „slúžia a chránia“ako odmena sa im dostane akurát tak podnet na ministerskú inšpekciu a sankcie voči ním.

A týmto si dovoľujem /možno aj v mene nás postarších a starých/pani ombudsmanku čo najsrdečnejšie pozdravovať a nádejať sa,že náhodný stret s mladíkmi z osád,jej otvoria oči.Samozrejme ak sa lekárom podarí, ako tak ju dať doporiadku.